Tisztelettel s szeretettel dvzlnk a Magyar Vvk, azon bell a Magyar Vetern Vvk vitaoldaln. Itt hozzszlhatsz a magyar vvs helyzethez, vlemnyt mondhatsz versenyekrl, azok rendezsrl, a vvk s edzk hozzllsrl. Szval mindenrl, ami a vvsporttal kapcsolatos. Egy valamit azrt krnk tled. Mindezt kulturlt krlmnyek kzt, egymst s a megszltott szemly tiszteletben tartsval tedd meg.
Ksznjk.
|
Az 1200 igazolssal rendelkez ltszm nem ll egyenes arnyban a tnyleges vv ltszmmal. Nlunk pl. csokkent az igazolt versenyzk szma (ennek tbb oka is van), viszont elg komolyan ntt a "tbbiek " ltszma.
Az egyesletek alapveten kt f irnyvonal kzl vlaszthatnak: Vagy magas ltszmmal mkdnek s elssorban a sportolk a "fogyasztk". Erre lehet pteni egy zletgat sok szolgltatssal. Vagy az lversenyzkre ptett reklm- s llami forrsbl szrmaz bevtelekbl tartja el magt az egyeslet.
A jelenlegi vlsg oka, hogy a "nagy klubok" szinte kizrlag klnbz llami forrsokra tmaszkodnak. A klubok nem folytatnak semmilyen marketing tevkenysget. Nincs vals piaci alap szponzorci.
A rendszervlts utn a szvetsg rszrl elmaradt a kommunikcis tevkenysgek, s a r pl marketing tevkenysgek tudatos fejlesztse. A marketing tevkenysgek alapvet eleme a reklmfelletek kialaktsa (pl.: elre tervezett TV-s megjelensek, melyek sorn szponzorfal, reklmpl, ktelez interjk stb).
Az j elnksg egyik fontos feladata ezek megvalstsa az optimlis krnyezet kialaktsa rdekben.