Tisztelettel és szeretettel üdvözlünk a Magyar Vívók, azon belül a Magyar Veterán Vívók vitaoldalán. Itt hozzászólhatsz a magyar vívás helyzetéhez, véleményt mondhatsz versenyekről, azok rendezéséről, a vívók és edzők hozzáállásáról. Szóval mindenről, ami a vívósporttal kapcsolatos. Egy valamit azért kérünk tőled. Mindezt kulturált körülmények közt, egymást és a megszólított személy tiszteletben tartásával tedd meg.
Köszönjük.
|
Az 1200 igazolással rendelkező létszám nem áll egyenes arányban a tényleges vívó létszámmal. Nálunk pl. csokkent az igazolt versenyzők száma (ennek több oka is van), viszont elég komolyan nőtt a "többiek " létszáma.
Az egyesületek alapvetően két fő irányvonal közül választhatnak: Vagy magas létszámmal működnek és elsősorban a sportolók a "fogyasztók". Erre lehet építeni egy üzletágat sok szolgáltatással. Vagy az élversenyzőkre épített reklám- és állami forrásból származó bevételekből tartja el magát az egyesület.
A jelenlegi válság oka, hogy a "nagy klubok" szinte kizárólag különböző állami forrásokra támaszkodnak. A klubok nem folytatnak semmilyen marketing tevékenységet. Nincs valós piaci alapú szponzoráció.
A rendszerváltás után a szövetség részéről elmaradt a kommunikációs tevékenységek, és a rá épülő marketing tevékenységek tudatos fejlesztése. A marketing tevékenységek alapvető eleme a reklámfelületek kialakítása (pl.: előre tervezett TV-s megjelenések, melyek során szponzorfal, reklámpóló, kötelező interjúk stb).
Az új elnökség egyik fontos feladata ezek megvalósítása az optimális környezet kialakítása érdekében.